ارتاگیمینگ

اموزش کار با panel mta

اموزش کار با panel mta

طبق گفته ها در اموزش قبلی امروز اموزش مبتدی کار با panel سرور mta خود رو تا حدودی یاد میگیرید…

اگر در عکس بالا دقت کنید میبینید 7 صفحه وجود داره . هر صفحه شامل یک سری چیزها میشه . از اونجایی که سیستم مدیریت mta بر خلاف samp تصویری هست و نیاز به cmd و cnfig از داخل سرور نیست یک خورده اسون تر هست کارمون .

من صفحه های پنل مدیریتی رو براتون دربارش یکی یکی توضیح میدم هرکدام مشکل داشتید با تلگرام من ارتباط برقرار کنید تا کمکتون کنم .

players :  در این صفحه لیست بازیکنان را مشاهده خواهید کرد و میتوانید با کلیک بر روی اسم اونا گزینه های درج شده رو هرکدوم انتخاب کنید . به عنوان مثال گزینه kill (کشتن بازیکن مورد نظر) و همینطور گزینه های دیگر برای مدیریت بازیکن .

resources : در این بخش شما لیست کد ها یا اسکریپت (script) هارو مشاهده میکنید . که میتونید با جستجو و پیدا کردن انها و یکبار کلیک روی اونجا و کلیک روی گزینه start اون اسکریپت رو به حالت اجرا در بیارید .

maps : معمولا با این قسمت زیاد کار نخواهید داشت و لازم نیست توضیح خاصی راجب به ان بدم چون تغییر مپ در بخش قبلی یعنی بخش اسکریپت ها انجام خواهد شد .

server : در این بخش مدیریت سرور خود یعنی مدیریت اب و هوا . سرعت بازی . کیفیت سرور)FPS) و… را میتونید مدیریت کنید تا برای همه بازیکنان تغییر کند .

Bans : در این قسمت از اسمش که معلومه شما میتوانید لیست بازیکنان اخراج شده (ban) شده را مشاهده کنید .

Admin Chat : این قسمت هم که معلومه ادمین چت یعنی مدیران سرور که در لیست acl ها هستند میتوانند مثل شما در این بخش باهم مکالمه کنند بدون دیدن بازیکنان عادی .

Options : زیاد با این بخش کار ندارید . معمولا استفاده نمیشه . این بخش هم بخش تنظیمات سرور هست که زیاد سروکارتون بهش نمیخوره .

 

 

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,